Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 2410 538 609
0 0.00

Συχνές Ερωτήσεις

Τρόποι Πληρωμής

Πως μπορώ να πληρώσω;

α) Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:
Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας: στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.officesolutions.gr. Το κατάστημα δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express και DINERS. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-256 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου. Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης καθώς επίσης και τον 3ψήφιο αριθμό (CVV) που αναγράφεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο που επιδεικνύει την πιστωτική κάρτα και επιθυμεί να πληρώσει με αυτή για εσάς. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να βρίσκεται επίσης ο κάτοχος της εταιρική πιστωτικής κάρτας, με την κάρτα και την ταυτότητα του.

β) Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο κατάστημα
Στο τελικό στάδιο ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολής το «Παραλαβή από κατάστημα». Η εξόφληση της παραγγελίας θα γίνει στο ταμείο του καταστήματος κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση που επιλέξετε να εξοφλήσετε τη παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα σας ενημερώνουμε ότι η χρέωση θα γίνει στο κατάστημα. Θα πρέπει να έχετε μαζί σας την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητα σας κατά την εξόφληση της παραγγελίας στο ταμείο του καταστήματος.

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε :

ΕΘΝΙΚΗ
39740792997
ΙΒΑΝ: GR1901103970000039740792997
EUROBANK
0026.0023.51.0200651559
IBAN: GR9502600230000510200651559
ALPHA
300-002101-181029
IBAN: GR1301403000300002101181029
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
5606-098553-138
ΙΒΑΝ: GR1201726060005606098553138
 
και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με email στο info@officesolutions.gr, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας.

What do I do if I receive a faulty item in my order?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent ultricies dapibus mauris nec finibus. Phasellus dolor est, volutpat at semper non, dignissim ac diam. Proin quis dolor aliquam, pretium magna ac, interdum arcu. Aenean ac tincidunt erat. Pellentesque sit amet magna non lacus commodo dapibus sit amet quis metus. In cursus purus et hendrerit gravida. Vivamus quam sapien, venenatis id nisl ut, elementum laoreet tellus

I’m missing an item from my order, what do I do?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent ultricies dapibus mauris nec finibus. Phasellus dolor est, volutpat at semper non, dignissim ac diam. Proin quis dolor aliquam, pretium magna ac, interdum arcu. Aenean ac tincidunt erat. Pellentesque sit amet magna non lacus commodo dapibus sit amet quis metus. In cursus purus et hendrerit gravida. Vivamus quam sapien, venenatis id nisl ut, elementum laoreet tellus

What do I do if I receive a faulty item in my order?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent ultricies dapibus mauris nec finibus. Phasellus dolor est, volutpat at semper non, dignissim ac diam. Proin quis dolor aliquam, pretium magna ac, interdum arcu. Aenean ac tincidunt erat. Pellentesque sit amet magna non lacus commodo dapibus sit amet quis metus. In cursus purus et hendrerit gravida. Vivamus quam sapien, venenatis id nisl ut, elementum laoreet tellus

Παράδοση

What should I do if my order hasn’t been delivered yet?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent ultricies dapibus mauris nec finibus. Phasellus dolor est, volutpat at semper non, dignissim ac diam. Proin quis dolor aliquam, pretium magna ac, interdum arcu. Aenean ac tincidunt erat. Pellentesque sit amet magna non lacus commodo dapibus sit amet quis metus. In cursus purus et hendrerit gravida. Vivamus quam sapien, venenatis id nisl ut, elementum laoreet tellus

How can I find your international delivery information?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent ultricies dapibus mauris nec finibus. Phasellus dolor est, volutpat at semper non, dignissim ac diam. Proin quis dolor aliquam, pretium magna ac, interdum arcu. Aenean ac tincidunt erat. Pellentesque sit amet magna non lacus commodo dapibus sit amet quis metus. In cursus purus et hendrerit gravida. Vivamus quam sapien, venenatis id nisl ut, elementum laoreet tellus

Can I track the delivery of my order?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent ultricies dapibus mauris nec finibus. Phasellus dolor est, volutpat at semper non, dignissim ac diam. Proin quis dolor aliquam, pretium magna ac, interdum arcu. Aenean ac tincidunt erat. Pellentesque sit amet magna non lacus commodo dapibus sit amet quis metus. In cursus purus et hendrerit gravida. Vivamus quam sapien, venenatis id nisl ut, elementum laoreet tellus

Επιστροφές

Πολιτική Επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Office Solutions πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το Office Solutions. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε το Office Solutions δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα του Office Solutions.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
– επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
– το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
– το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Συγκεκριμένα:
– Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να το στείλετε στο κατάστημα και εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν
– Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
– Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του

I’m an International customer. How do I return something to you?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent ultricies dapibus mauris nec finibus. Phasellus dolor est, volutpat at semper non, dignissim ac diam. Proin quis dolor aliquam, pretium magna ac, interdum arcu. Aenean ac tincidunt erat. Pellentesque sit amet magna non lacus commodo dapibus sit amet quis metus. In cursus purus et hendrerit gravida. Vivamus quam sapien, venenatis id nisl ut, elementum laoreet tellus

Can I return an item for an exchange instead of a refund?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent ultricies dapibus mauris nec finibus. Phasellus dolor est, volutpat at semper non, dignissim ac diam. Proin quis dolor aliquam, pretium magna ac, interdum arcu. Aenean ac tincidunt erat. Pellentesque sit amet magna non lacus commodo dapibus sit amet quis metus. In cursus purus et hendrerit gravida. Vivamus quam sapien, venenatis id nisl ut, elementum laoreet tellus